Győry Domonkos blogja

Idegensajtolva

Idegensajtolva

A maci gyomrában

2020. március 01. - Győry Domonkos

bear-838688_1920.jpgMézet vittem a medvének, vidáman lóbáltam a vödrömet. Ő is örült, már messziről integetett, feje búbján komikusan kunkorodott a szőr, az egyik füle murisan lekonyult, amitől egészen kajlának látszott, háromszáz kilója ellenére. Mesélte, mostanában egyfolytában ég a gyomra, talán attól a spanyol grandtól, aki túlontúl sok fokhagymát evett, úgyhogy hagyjam csak a tölgyfa mohosabb felénél a mézet, egyelőre nem kockáztatja meg, talán majd később, esetleg desszertnek, inkább engem fogyasztana el, látja rajtam, hogy hipochonder vagyok, ennél fogva vitamindús és ásványi anyagokkal telített. Szóval medve koma jót lakmározott, csak a cipőm talpát hagyta meg fogpiszkálónak. Most itt lapulok a gyomra mélyén, fejemre húzom a spanyol grand kalapját, és kárörvendően vihogok afölött, hogy szegény medve az egyik fülét alighanem elfeküdte.

(Image by Joaquin Aranoa from Pixabay )

A bejegyzés trackback címe:

https://idegensajtolva.blog.hu/api/trackback/id/tr5415498934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása