Győry Domonkos blogja

Idegensajtolva

Idegensajtolva

Egy különös könyvtárosnéni levadászása

2018. augusztus 06. - Győry Domonkos

secret-2725302_1920.jpgNemrégiben olvastam, hogy valami barom (mi másnak nevezném az ilyet?) panaszt tett a mentősökre, amiért életmentés közben zajongtak, villanyt gyújtottak, és ezzel őt zavarták. Rohadj meg, hülye állat - gondoltam, ahogyan azt vélhetőleg mindenki tette, olyanok is, akik nem gépelnék be a blogjukba a kendőzetlen véleményüket.

Aztán az eset további csemegékkel szolgált, amint kiderült, egy 72 éves, nyugdíjas könyvtárosnő a panasztevő, aki a feljelentő (panaszos) levél hazánkban divatos műfajában közölte a mentős fejesekkel, hogy jobb lett volna, ha az életmentők sötétben, pisszenés nélkül osonnak az újraélesztésre váróhoz, és miután sikerrel végeztek, nesz nélkül csempésznék ki a hordágyon fekvő kliensüket.

A "nyugdíjas könyvtárosnő" olyan hívószó, amire egy félhomályos, bankárlámpás csöndekhez szokott, szigorú szemüvege mögül pisszegő, korlátolt vénkisasszony ötlik az eszünkbe, és ettől a pillanattól már nem csak azon lovagolhatunk, hogy atyaisten, micsoda önző, demens.. (tetszés szerint folytatható, illetve a nem kívánt rész törölhető) a panaszos, aki ezt és azt érdemelné, hanem azon is, hogy lám-lám, megvan a magyarázat, a mamika rossz néven vehette, hogy le kellett tennie a naftalinszagú kötetét a horgolt terítőre. Merthogy nem bírták nesztelenül újra indítani azt a szívet.

És e pillanatban a könyvtáros társadalom szíve is megáll egy kicsit, az internetes tartalomszolgáltatások úttörőié, az olvasásszociológusoké, az egyetemi tanároké, vagy szimplán azoké, akik segítenek rábukkanni arra a releváns információra, amire a Google segítségével az átlag felhasználó képtelen. És mélyen elgondolkodnak azon, hogy érdemes-e a garantált bérminimumos fizetésükkel a hivatásukért élni, ha már ennyi is elég ahhoz, hogy lenullázódjon jó nagy maflást kapjon egy szakma presztízse.

Szóval, nekem, aki könyvtárban dolgozom, dupla okom van haragudni a kolléganőre, teljesen függetlenül attól, hogy milyen lelki, tudati, emberi tényezők vezették annak a végtelen nagy baromságnak a papírra vetésére.

De nem haragszom, mert lényegében halott. Egy állami szervezetnek írt panaszos levele közismertté vált, kora, szakmája alapján pedig még a beazonosítására is esély van, hiszen valaki, valakik úgy találták, hogy kiérdemelte az országos szintű megszégyenítést, antihumánus soraira releváns válasznak találták a karaktergyilkosságot. 

Kérdés tehát számomra, hogy a főmentősök miért hozták nyilvánosságra ezeket az embertelen sorokat, szép tálalásban, ahelyett, hogy megírták volna neki (persze a szokásos hivatalos bikkfa-nyelven), hogy menjen a fenébe? Amire lehet számos példa, hiszen agyament van százezerszám, és mindannyian választ igényelnek. 

Egy azonban valószínű, nem azok ítélték erkölcsi pusztulásra (nevezzük így) a különös könyvtárnénit, akik a férfit, a történet leglényegesebb mellékszereplőjét megmentették. Ők panaszos levelet olvastak, jót röhögtek (esetleg dühöngtek) rajta, és úgy döntöttek, erről tudnia kell a világnak. Miért is? Remélhetőleg érzelmi indíttatásból, nem pedig PR-megfontolásból. (Lássátok, milyen hálátlan velünk az emberiség, stb.)

A magam részéről méltányosnak érezném, ha a panaszos levél nyilvánosságra hozataláról döntő személy beköltözne pár hétig a különös könyvtárosnénihez, és miközben reggeltől estig kioktatnák egymást az etika alapkérdéseiről, talán még arra is időt szakíthatnának, hogy néhányszor ránézzenek a szívproblémás szomszédra, egy kis olvasnivalóval, vérnyomásméréssel engesztelve azért a cirkuszért, amire neki volt legkevesebb szüksége.

Lehet, hogy a végén összemelegszenek. A néni belenyugszik, hogy az életmentéshez fény kell és sietség, az pedig nem megy zaj nélkül, és hogy vannak olyan értékek, amelyek védelme érdekében toleránsnak kell maradnunk, bármennyire is zavar az minket.  A másik meg abba, hogy ha egy irritálóan szemét szöveget is ír valaki, és ezt privát teszi, az azért nem olyan bűnös, mint egy vérbíró, és nem veszíti el a személyhez fűződő jogait. 

Az utolsó bekezdés persze csak dramaturgiai fogás, nem gondolom komolyan. De ha mégis megtörténne, akkor se kell aggódni, a gyűlölködés lova az ügy lecsengésével sem fog éhen dögleni. Sajnos.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://idegensajtolva.blog.hu/api/trackback/id/tr8414165353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zacskóstej 2018.08.07. 18:40:36

@mbazs: Komoly. Nem jön át hogy szarkazmus vagy nem. :)

Nem lett semmi. Gondolom riasztották az újpesti tűzoltóságot, azok meg nyilván tisztában voltak vele hogy hol van a metró végállomás tőlük x méterre. Kimentek és eloltották.

gxy 2018.08.07. 18:51:02

@czerka: „Ez nem az a kategória, mint amikor egy nyugdíjas szóvá teszi, hogy az ablaka alatt hánynak a részeg angol turisták a bulinegyedben. Az jogos panasz.
Újraélesztés zaján felháborodni legalja dolog.”

Egyrészt ez így kb. stimmelne, józan ítélőképességet feltételezve. Na, ez utóbbi kb. olyan, mint amikor az óvodás fizikapéldában elhanyagolják a súrlódást, rituálisan, többes elsőben. Tetszik, nem tetszik, az emberek számottevő hányada valamilyen szempontból nem százas, ergo félremegy ez-az. No, ezt nem azért mondom, hogy akkor bárkinek bármit el lehet nézni (mer' amúgy rohadtul nem), csak ne feltételezzünk minden mögött konzisztens jellemet és letisztult mestertervet (amúgy a szándékok odaképzelése szintén általános emberi hiba, nem csak a dagadt pszichopaták hobbija). Ez az eset konkrétan így sikerült; mamika kezében elsült a toll, a remek néprajzi gyűjtést sikerült közkinccsé tenni, páran meg rákattantak; még valami fasza mém is lehet belőle, hehe. Magyarázat természetesen adható, de ez nem egyenlő a mentséggel (hiába keverik össze gyakran ezt a kettőt a népek). Mindenki gyárthat belőle magának privát konzekvenciákat (már aki erre képes), oszt' ennyi, nem olyan eset ez, hogy ennél több volna benne. Semmi nem garantálja, hogy mamikánk belátja, hogy ez egy suttyó húzás volt; az inkább valószínű, hogy aki ráismer, az ennek megfelelő idézőjelekbe teszi a mamesz dolgait (ha korábbi húzások kapcsán ezt még nem tette volna meg). Egyébként nem látok ezzel a közkinccsé tevéssel nagyobb gondot, mint a gátvéderes videókkal.

Ami meg a könyvtárosozást, teremőrözést, portásozást stb. illeti: emögött csak az láthat rejtett szándékot, akiben valamilyen szinten élnek a felhánytorgatott asszociációk. Már rég nem abban a korban élünk, amikor egy foglalkozás kb. az ember egészét meghatározná (már ha volt egyáltalán ilyen kor), legfeljebb a hányásig sulykolt illúziók maradtak fent mindebből. Bárhol felbukkanhat a legalja is, a konkrét foglalkozásnak ebben max. az a sara, hogy jellegénél fogva a selejt egyik típusa inkább „belefér”, mint a másik. Ismertem olyat (hogy a könyvtárnál maradjunk), amelyik egészen egy szakkönyvtár igazgatói posztjáig jutott, talán pont azért, mert mindenre tud jónéhány míves idézetet előkotorni, hogy jó sokáig ne tűnjön fel, hogy valójában egy gondolatok, érzések nélküli replikáns. De ez – számomra legalábbis – továbbra sem a szakmát minősíti, hanem az egyes embert.

dr. mesterséges színezék 2018.08.07. 18:51:43

Fontos kérdés a szenilitás, hiszen mindannyiunkat fenyeget, de az, hogy valakit már legyűrt, ilyen hosszú posztot nem ér meg.

dmwd 2018.08.07. 19:01:38

Nekünk még azt mondták a középiskolában, hogy a hülyéknek időnként meg kell mondani, hogy hülyék, különben sohasem tudnák meg, hogy hülyék.

János Maurer 2018.08.07. 19:02:26

@maxval bircaman szeredőci oroszbérenc:
:-D Te voltál a levélíró ugye? Igen. Te voltál az, birka. :P

Győry Domonkos · https://gyorydomonkos.com/ 2018.08.07. 19:33:07

@Emmett Brown: ez a Te értelmezésed. MIndössze azt akartam írni, hogy fájdalmas egy kollégáról ilyet olvasni. Ha vizóraleolvasó lennék, és olvasnék egy vízóraleolvasóról, aki ilyent művelt, akkor szomorú lennék, és szerintem néhány másik lolvasó is. Köszönöm, hogy megvilágítottad soraim félreérthetőségét..

Győry Domonkos · https://gyorydomonkos.com/ 2018.08.07. 19:35:18

@dr. mesterséges színezék: bízom benne, ha én is hasonló mentális állapotba kerülök, akkor a "helyemen kezelnek".

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.07. 19:41:11

@Bbela: bocs, hogy élek. TIA vs stroke? Egyszer volt hasonlóm előtte, akkor nem is mentem azonnal orvoshoz, csak másnap. Akkor a doki elég rendesen lecseszett, hogy miért nem azonnal. A TIA-t a mai napignonnan tudom, hogy a ct beutalón a TIA? szöveg szerepelt. De amikor utánanéztem, azt olvastam, hogy nem jellemző az ismétlődés. Erre pár év után megint ugyanaz. Honnan kellett volna tudnom, hogy látszólag következmények nélkül elmúlik? Mégis hová a picsába kellett volna mennem vele este hat-hét óra körül? Hát azt honnan tudhattam volna akkor, hogy szakorvos rám se néz a SBO-n, sem utána? Stb. Jellemző az e.ü. gárdára, hogy mindegyik a beteget, a segíteni akarókat okolja a bajaik miatt.
Ja, hollandul beszélő, jól öltözött hajléktalant láttál már Budapesten? Mert ilyenhez is volt szerencsém, mikor mentőt hívtam még beszélt, csak állva maradni nem bírt. Kétszer vagy háromszor kellett telefonálni, hogy végre mentőt küldjenek. Stb.

Almandin 2018.08.07. 19:46:47

@Emmett Brown: Sajnos valóban létezik az a sztereotípia, amiről a posztoló ír. Függetlenül attól, hogy köztük is sokféle ember van. Ez ahhoz hasonló, mint amikor sokan azt gondolják, hogy minden biztonsági őr bunkó, minden rendőr hülye, meg hasonlók.
Engem nem sarkall lincselésre a levél, bár erősen felháborít. Ilyen vén szipirtyók sajnos mindig voltak-lesznek, a saját megkeseredettségüket élik ki ezen a módon. Alaposan meg tudják keseríteni a szomszédaik életét. A kilétét kinyomozni felesleges, ez egy jelenséget mutat be, jó, hogy a mentősök nyilvánosságra hozták. Nagyon gyakori és sajnálatos jelenség az empátiahiány.

Almandin 2018.08.07. 19:52:47

@Le a spammerekkel: Nem róla van szó?:
www.evamagazin.hu/11609_diplomaval_hajlektalanszallon
Néhány éve olvastam a történetét, nagyon megrendített. Az ő sorsa is azt példázza, hogy akárki kerülhet manapság utcára.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.07. 19:55:07

@Almandin: nem, akiről én beszélek, az nem volt hajléktalan, csak mintha a 104 kezelte volna úgy, hogy biztosan hajléktalan, ergo nem is kell foglalkozni vele.

Emmett Brown 2018.08.07. 20:31:27

@Győry Domonkos: nekem ez belemagyarázásnak tűnik, nem gondolom hogy lenne bárki is, aki a 72 éves könyvtáros attribútomokból ne egy megkeseredett némberre gondoljon, hanem arra hogy már a könyvtárosok is köcsögök.

Taxomükke (UK) 2018.08.07. 21:08:30

@Pilotax: A gazszerelot meg a hasonlokat altalaban nem lenezoen mondja senki. A bolcsesz viszont szamtalanszor guny targya.

Mr. Bear 2018.08.07. 21:17:06

Én egyetértek a poszttal, azt is megmondom, mi a baj a nyilvánosságra hozással: ezt úgy hívják, hogy más hibájának kibeszélése. Ami bűn. Ha már olyan fene nagy keresztény ország vagyunk.

Mancilla Pectoralis 2018.08.07. 21:21:15

@hereverő heverő: A néni nem mai csirke.Honnan tudjuk,hogy nem demens és annak jelenként agresszív? Első körben én is felháborodtam,majd röhögtem egy sort a levélen(meg aztán egyszer lehet,hogy a néniért is jönni kell).Aztán eszembe jutott néhány viselkedészavar és pszichiátriai kórkép amikből válogatni lehet a könyvtáros néni esetében is.Talán nem véletlen volt az ő választása a könyvtár(nem bírta a zajt elviselni -erre is van már egy-két kórkép). Jobb lett volna,ha letudják a nénit privátban.Szerencsére azért a nevét és lakcímét nem tették közkincsé.

Almandin 2018.08.07. 22:32:02

@Mr. Bear: Nem hozták nyilvánosságra a kilétét. Miért ne lehetne teljes név nélkül közzétenni egy ilyen esetet?
A néni saját magát járatta le, nem azok járatták le, akik nyilvánosságra hozták a levelet.

Almandin 2018.08.07. 22:34:04

@Taxomükke (UK): Attól függ. Vannak nagyon beképzelt diplomások is, akik az összes szakmunkást lenézik, bunkónak hiszik. A bölcsész se szitokszó mindenkinél.

BiG74 Bodri 2018.08.07. 22:41:21

Lehet rosszul tudom, de a mentőautó simán villogó használatával is teljesíti a megkülönböztető jelzés megfogalmazását. Ha az autó lépésben halad, vagy csak megáll, de a kék villogó megy, akkor az annyit tesz, hogy vagy a pácienst várja már, vagy pont ellátás, beavatkozás folyik odabent, amihez a szíréna, nem csak felesleges, hanem zavaró is.

ember100 2018.08.07. 23:17:20

@Mauser8484:
Helló !

Talán azért mert a hang figyelemfelkeltőbb mint a villogó fényjelzés ?
Én sem szívesen mennék be egy kereszteződésbe CSAK villogóval KELL az a sziréna !

Hórukk 2018.08.07. 23:40:33

Egy dolog, hogy a konkrét esetben biztosan indokoltan használták a fényjelzést és keltettek zajt. Gondolom nem mindennapos dolog ez a házban, a néni tehát tűrjön. A másik dolog, hogy 3 magyar városban is volt szerencsém élni az utóbbi években, és sokkal többször hallom a sziréna hangját (éjjel és nappal is) mint régen és sokkal többször, mint mondjuk Manhattan közepén, ahol szintén eltöltöttem pár hetet azzal a - filmekből vett - várakozással, hogy ott mindig szirénáznak. Jelentősen kisebb felelősséggel vezetni nyilván mindenki szeretne, a mentősofőr is. Azt, hogy ennek érdekében állandóan bömböltetik a szirénát, az valószínűleg néhány olyan bírósági ítélet következménye, ahol a mentősofőrt elmeszelték baleset okozása miatt, mivel nem használta együttesen a megkülönböztető jelzéseit.

csókolom a Miniszterelnök Úr kezit 2018.08.08. 00:08:05

bölcsész? jó vicc nevezzük nevén: semmihez sem értő, munkakerülő, köldök nézegető, mosdatlan egyán

Important roll 2018.08.08. 00:14:48

Egyáltalán nem érzem ezzel a szakma megalázását. Csupán extra adag döbbenetet valt ki, hogy alapvetően egy "normális" vérmérsékletű szakma mögül egy ekkora véresszájú ősházmester kukucskál ki. És szerintem meg is érdemelte, hogy a levelet közszemlére tegyék - nem a nő, hanem az ország, ahol él, és ami százával termeli ki őket...

jajdehülyevagyok 2018.08.08. 00:19:51

Érdekes szitu, mert nyilvánvaló, hogy a könyvtárosnéni kissé kattos, de a nyilvánosságrahozatal motivációja is megér néhány gondolatot. A mentők között előfordul furcsa magatartás, talán pszichés zavar mely egyfajta felsőbbrendű kaszthoz tartozást sugároz, vonzódás a kéklámpás előjogokhoz mellyel rendszeresen vissza is élnek, illetve az elismerés elvárása, az emberiség jótevőjébek képében történő tetszelgés. Talán ez a történet is ilyen okból alakult így, merthogy a mentős úgy érezte ő felette áll minden más érdeknek, s ezt ki is követeli magának, s a bosszút is jogosnak érezte.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 02:03:09

Mielőtt valaki szakért, vethetne egy pillantást a KRESZ-re, amihez ugye mindenki ért: www.kreszdoktor.hu/megkulonbozteto_jelzeseket_hasznalo_gepjarmuvek.php

Itt pl szó sincs arról, hogy önmagában a fényjelzés ne lenne elegendő, viszont az le van írva, hogy álló helyzetben csak akkor kell a villogót működtetni, ha olyan helyen áll a kocsi, ahol egyébként megállni, parkolni tilos.

no.nick.today 2018.08.08. 02:20:22

@mbazs: Csak óvatosan a 104-el. Ezt a 112-es lótifuti dumát lassan húsz éve szajkózzák, de az az igazság, hogy a diszpécser-központok létrehozása után a 104, 105 és 107 át lett irányítva.

A mobilok miatt amúgy is kellett csinálni valamit, mert volt, hogy a telefonáló másik körzetben volt, mint a mobil szolgáltató adótornys.

Mauser8484 2018.08.08. 04:36:32

@ember100: Be is szokás kapcsolni egy kereszteződés előtt. Én arra reagáltam, hogy fentebb többen azt kezdék ecsetelgetni, hogy a megkülönböztető jelzés csak a hang és a fény együttes használata. Aki pedig csak fényjelzéssel vonul, pl. az említett katasztrófavédelmis, az szabálytalan.

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.08.08. 08:02:11

@Pilotax:

Csak szólok, az említett szakmákat te nézed le. Normális ember tudja, hogy a "gázszerelő Mészáros Lőrinc" szóösszetétel kizárólag azt jelenti, hogy Lölö és a rajongói és védelmezői agyatlan barom állatok, és normális embernek eszébe nem jut az, hogy ezt a többi gázszerelőnél is alkalmazza. (Ha az nem érdemli meg. Ha igen akkor meg mi a gond?)

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.08.08. 08:07:55

@Semper Fidelis:

Ő csak annyit jelzett, hogy egy zárt (nem közterület, utca) jellegű esetleg nagykapun keresztül megközelíthető négy fallal határolt, utcáról nem látható helyen tényleg kell villogni? Nem ő akarja meghatározni, csak utal rá, hogy akinek dolga lenne az miért nem teszi?

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.08.08. 08:12:24

@Zoltan_Kovacs:

Ezen is szoktam röhögni. Ha ráálltak, akkor nem rakják be a beteget? Sofőr beül, kiáll, ez még nekem sem több 15 másodpercnél, oszt lehet pakolni és menni. Nem kicsit vicces amikor valaki azon problémázik, hogy nem lehet hátul nyitni az ajtót. Van rá megoldás, csak gondolkodni kéne.

csúti csüngőhasú tolvaj 2018.08.08. 08:14:03

Amúgy van egy kérdésem:

Mi a bizonyíték arra, hogy orbánországban, ahol a hatalomnak minden szava hazugság, ahol a médiának minden szava hazugság, ez a történet valóban megtörtént, és nem csak egy fogás az agyatlan barmok folyamatos összeugrasztási akcióiból?

Bobby Newmark 2018.08.08. 08:18:38

Te milyen karaktergyilkosságról beszélsz? Ennek az embernek egészen biztosan ez volt ez első és egyben utolsó, nagy nyilvánosság előtti szereplése. Nem volt karakter, amit le lehetett volna gyilkolni, illetve EZ a karakter: egy beszottyadt, ostoba, önző szarember.

Pont kurvára nem tudom sajnálni, hogy ország-világ előtt hülyét csinált volna magából. Lett volna 4-5 pont a levél megírásának és feladásának folyamatában, ahol feltehette volna magának a kérdést, hogy "egoista szarfaszúnak fogok tűnni, ha ezt a levelet elküldöm?". De nem tette.

És az ilyen szintű hibákért az embert meg KELL szégyeníteni. Nem azért, hogy ő tanuljon belőle, mert 72 évesen egyrészt nem fog már, másrészt mindegy, mert lassan úgyis feldobja a pacskert. De hogy mások is lássák, hogy mi van, ha az embernek szar van az agya helyén. Akkor ilyen következmények lesznek. Hátha majd ez valakit visszatart a következő ilyen levél megírásától...

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 08:22:52

@Bobby Newmark: a szar az te vagy kicsim... nem szarember, mert ahhoz embernek kéne lenned.
Ahogy te sem, én sem, meg úgy általában a többség sem tudja, hogy pontosan mi is volt a kiváltó oka, hogy az öreglánynál elszakadt a cérna. Csak feltételezem, hogy ez már a sokadik eset lehetett, esetleg tényleg beteg a "feljelentő". Rólad viszont egyértelműen tudható, hogy szar vagy, ember nélkül, elég csak az utolsó néhány böffenetedet elolvasni itt a blog.hu-n.

Bobby Newmark 2018.08.08. 08:25:55

@Pilotax: Annyi erre a válasz, hogy olyan dolgokat csinál és olyan dolgok élére van kinevezve, amihez egészen egyértelműen alulképzett. Hogy ez a fasz Vezérgeci még csak egy picit sem hihető strómant tett meg a pénztárosának, hanem egy ősbunkót, aki még a saját gondolatait sem képes szavakban kifejezni, hát még azt, amit megkapott feladatnak.
Hogy az egész ügy teljesen átlátszó, hogy kibaszottul kurvára nem a jó meglátásai meg az üzleti érzéke miatt van vagyongyarapodás, hanem mert ott gyűlik az ellopott adóforint.

Annak a felemlegetése, hogy a magyar Bill Gates az egy gázszerelő az egy üzenet: "tudjuk, hogy loptok".

Bobby Newmark 2018.08.08. 08:31:18

@Le a spammerekkel: Tudod, az a helyzet, hogy TE SEM TUDHATOD, hogy mi volt a kiváltó oka, csak te azt a hülyeséget feltételezed, hogy ez egy kedves, aranyos, szentéletű öreg nénike, akinél elszakadt a cérna.
CSAK azért, hogy belém köthess.

Tudod, leszarom ám hogy mekkora seggfej vagy, csak legyünk tisztában a dolgokkal. Te bevédtél egy vén idióta szipirtyót (ez megfigyelés, nem ítélet), és kitaláltál neked tetsző pozitív tulajdonságokat neki, CSAK hogy gyűlölködhess velem. Remélem ez alapján könnyen elhelyezed magadat is a szarember skálán.

Bobby Newmark 2018.08.08. 08:34:40

@Le a spammerekkel: Hubazmeg, te minden igazi gyökeret bevédesz neten? Itt a szipirtyót, másik blogon a faszparasztot, aki nem szedi fel a szart a kutyája után...

Te tényleg ilyen zsigeri faszgyökér vagy?

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 08:53:45

@Bobby Newmark: akkor téged védenék elsőként, büdös gyökér. De a szart nem védem, akkor sem, ha megtanult gépelni.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 08:55:45

@vuvuzela importőr: nem kell ehhez szimuláns. A környéken valamelyik házban lakott egy beteg, akihez hetente jöttek a mentők. Volt, hogy éjszaka. Én csak azért tudom, mert akkoriban elég sokat ébren voltam hajnalig, egyébként csendesek voltak. De el tudom képzelni, hogy nem mindig csendesek...

HgGina 2018.08.08. 08:59:03

@Pilotax: Sajnos elég sántító példákat hoztál föl. Mészáros csak egy ostoba bábu. Csak egy stróman, az se igényel nagy fantáziát, kinek a pénzét kezeli. Illetve kezeli valami jól megfizetett brigád az ő nevében. Az se nagy titok, hogy ebbe ez a szerencsétlen bele fog halni. Parragh legalább a maga erejéből (khmmm...) vitte valamire.
De vajon megkérdezte valaki, valaha ezt a könyvtárosnőt, hogy mi okozta nála ezt a hozzáállást? Megkérdezte tőle valaki, hogy vele hogyan bántak a közfeladatot ellátó emberek, hivatalnokok az élete során? Megpróbálta valaki is megkérdezni és megérteni? Nem.

déjá vu39 2018.08.08. 09:12:52

@Pilotax: Néha azért fontod, hogy mi a foglalkozása a megszólalónak Ha egy pozícióban lévő, befolyásos ex-szaniterkerekedő formál véleményt az alapkutatások finanszírozásáról, akkor bizony jogos a kritika. Joggal feltételezhetjük, hogy Parragh úr kevés ismerettel rendelkezik mondjuk a kombinatorika vagy a differenciálszámítás (alapkutatások) , esetleg a kvantumechanika vagy a genetika rejtelmeiről. Ha mondjuk Pálinkás, Freud urak vagy az Akadémia matemetikus (?) elnöke nyilvánítanak erről véleményt, az kompetens vélemény. Parraghé nem.
A nemzet gázszerelőjével kapcsolatos véleményed nem is értem...

2018.08.08. 10:20:51

@Semper Fidelis: tudod, a villogó és a szirèna két dolog. Angliában például az utóbbit csak szükség esetén használják. Forgalmi helyzettől függően. Egy forgalom mentes mellékutcában például fölösleges. Feltételezve, hogy a mentős el tudja dönteni, gyorsabb haladása érdekében szükséges-e használnia, nyugodtan rábízhatnákn a használatát. Szerepe a kiszállási idő csökkentése, nem a figyelemfelkeltés, hohó, megérkeztünk!

kodacx 2018.08.08. 10:32:05

Ahogy neked az a véleményed, hogy az említett könyvtáros néni kipellengérezése - halkan megjegyzem, KÜLÖN SENKI nem pellengérezte ki, Ő MAGA írja le a levelében, hogy ő kicsoda - a szemedben majdnem akkora böszmeség, mint amit ez a szerencsétlen, görcsös lelkű, nyomorult tiporni való mammer írt...hát szerintem meg nem!
Igen is, ha kiderül, ez legyen a visszajelzés neki, és egyben a saját büntetése, hogy mekkora egy szar alak.
Az embereknek meg igen is tudniuk kell, hogy azok az emberek, akik évekig, olykor egész életükben értük dolgoznak, legtöbbször szar pénzért, milyen zsákállatokkal is kell olykor boldogulniuk, kikkel-mikkel és miket kell elviselniük!
NÉHÁNYAN BAROMIRA EL VANNAK TÉVEDVE AZ ÉLETBEN!

leponex 2018.08.08. 10:45:12

@Győry Domonkos: Már ne haragudj, az ötödik szavad a 'barom' volt - aztán az érintettséged miatt hirtelen megértőbb lettél az elkövetővel kapcsolatban (amúgy nagyon helyeselhetően).
A posztod végéről azért nem maradhatott le az elmúttnyócév egyik leggyakoribb mantrája, a gyűlölet, hogy gyűlölködnek a mások, ....:

"a gyűlölködés lova az ügy lecsengésével sem fog éhen dögleni. Sajnos."

Érzed-é, hogy ezt a pacit abrakoltatod te is? ...

Bobby Newmark 2018.08.08. 10:47:27

@Le a spammerekkel: Hát márpedig kibaszottul a szart véded teljes mellbedobással. Nyilván, mert rokon lélek vagy.

Bobby Newmark 2018.08.08. 10:50:30

@HgGina: Mi a fasznak? Kit érdekelnek a vélt vagy valós sérelmei? Ilyen szintű szaremberségre nincs mentség, akármit is gondol. Mindenki másnak is vannak problémái meg múltbeli sérelmei, mégsem mindenki ennyire kiemelkedően pöcs. Ha az lenne, akkor ez a szipirtyó sem lenne most hírértékű.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 11:04:24

@Bobby Newmark: nem egy darab szar fogja eldönteni, hogy mi a szar.

Cycmen 2018.08.08. 11:28:32

A könyvtárosok állatok!

Bobby Newmark 2018.08.08. 11:29:54

@Le a spammerekkel: Látod, ebben egyetértünk, azért engedem el a fülem mellett az inzultusaidat. Olyan mélyről, ahol te emberileg vagy, nem tudsz sértő dolgot mondani.

Cycmen 2018.08.08. 11:33:00

@leponex: "a gyűlölködés lova az ügy lecsengésével sem fog éhen dögleni. Sajnos."

Felüdítő a sok tahó között egy filozófusra bukkanni!
Vigyázz, aki disznók közé keveredik, azt megeszik a korpákok!

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 11:33:15

@Bobby Newmark: készséggel elhiszem, hogy a pöcegödörben úszkálva nem ismersz magadra. Attól még nem vagy több egy szardarabnál...

Bobby Newmark 2018.08.08. 11:41:56

@Le a spammerekkel: Te állsz a vállalhatatlan oldalon objektíve, szal a véleményed szart sem ér. Az teljesen nyilvánvaló, hogy ha annyira elkúrt értékrended van, hogy ezt a vén kurvát véded, akkor épeszű emberek közt nem ér a véleményed lófaszt se.

barabásildi 2018.08.08. 11:46:57

Azért arra én is kíváncsi lennék, ha ugyanezeket a sorokat egy nyugalmazott ügyvéd veti papírra, kitették volna-e a mentősök a nyilvánosság számára a levelet.
Egyébként nem csak a könyvtáros szakmát járatják le a "nagy öregek", hanem minden olyan értelmiségi szakmát, ahol emberekkel foglalkoznak. Az idős, 20 éve nem tanító nénikék tudtak még a gyerekekkel bánni, ugye. És ezt éppen ők terjesztik magukról, ahogy ez a néni is beleírta a levélbe, hogy ő könyvtáros volt. Akkoriban ez még presztízst jelentett, amíg a hozzá hasonló idióták le nem járatták a renomét, rengeteg gondot okozva ezzel a fiatalabb pályatársaknak. Sajnos, itt korosztályi problémáról van szó, és ezt a többség látja. Nagy a gond az idősekkel. Valamiért azt hiszik, ők még mindent jobban tudtak, tudnak, és nekik mindent lehet. Az előző idős generáció nem ilyen volt. Tisztelet, és nagy-nagy tisztelet a kivételnek.

barabásildi 2018.08.08. 11:52:09

@lac1: Nagyon sokan elbutulnak, akiknek vannak gyermekei. És azok meg nem, akiknek nincsenek. A demencia és a gyermeknevelés között semmi összefüggés nincsen. Valószínűleg ennek a vén szipirtyónak is vannak gyerekei, csak nem akarják látni. Okkal.

barabásildi 2018.08.08. 11:54:10

@Taxomükke (UK): Ez nem véletlen, a bölcsész ugyanis elgondolkodik az emberi természeten, ez a dolga, és bizony, sokszor ki is mondja a véleményét, és alá is támasztja. Ezért rendszerellenség. A könyvtáros azonban nem bölcsész.

barabásildi 2018.08.08. 11:56:34

@Győry Domonkos: Sokat foglalkoztam emberekkel életem során. Tapasztalatom az, hogy az idős emberek általában manapság maguknak köszönhetik a magányt. Annyira kiállhatatlanok, hogy a gyerekeik is leszarják őket. Régen nem ilyenek voltak az idősek. A nagymamim például csupa szeretet volt.

barabásildi 2018.08.08. 12:01:36

@Pilotax: Manapság ez éppen fordítva van. A gázszerelők hiszik azt, hogy az értelmiségnél is többet tudnak az életről. Élet iskolája, meg ilyenek, ugye. A bölcsészek emberekről tanulnak, egy villanyszerelő meg másról. Mindenki abban nyilatkozzon, amit tud. Egyébként a könyvtáros nem bölcsész. És bizony, nagyon sok idős ember járat le nagyon sok szakmát, sajnos. Hiszen valamiért ebben az idős generációban benne van az, hogy ők még mindent jobban tudtak, tudnak. Okoskodnak, ellenkednek, aztán meg csodálkoznak, hogy még a saját gyerekük sem nyitja rájuk az ajtót. És abban egyetértek, hogy szakmától függetlenül hülyék. Tisztelet a kivételnek, mert természetesen köztük is vannak olyan nagyik és papik, akik mindent megtesznek a családjukért, mint a régi öregek.

barabásildi 2018.08.08. 12:03:55

@Le a spammerekkel: Miért is? Indoklás? Vagy az már nem könnyű, ugye? Észérvekkel ám, és nem trágárkodással!

barabásildi 2018.08.08. 12:07:00

@Mancilla Pectoralis: Ha valaki be van kattanva, azt gondnokság alá kell vetetni, és nem írogathat ilyeneket. Ha meg nincsen gondnokság alatt, bizony, közzé lehet tenni a levelét.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 12:07:05

@barabásildi: nem félek attól, hogy megteszed amit javasoltam...

barabásildi 2018.08.08. 12:13:47

@Cycmen: Miért is? :-) Szerintem meg az állatok az állatok. :-) A könyvtárosok emberek ugyanúgy, mint maga meg én. Vannak köztük ilyenek meg olyanok is, szerencsére. Nem vagyunk egyformák. Egyébként a könyvtárosok között azért kevesebb az ilyen idióta, mint a fenti. Egyszer együtt utaztam egy bácsival a villamoson, jöttek az ellenőrök. Bácsival kivetették a bérletet a tartóból, mert nem látszott a hátulja. 10 percig tartott, mire meg lehetett győzni arról, hogy mutassa be. Közben azt hajtogatta, hogy ne magyarázzon neki egy ilyen szerencsétlen kis ellenőr, mert ő közlekedésmérnök volt. Emiatt az eset miatt azért nem következtettem arra, hogy minden közlekedésmérnök állat. Ez az egy azonban tagadhatatlanul az volt. Az idősek között, bármilyen is a foglalkozásuk, rengeteg az akadékoskodó, összeférhetetlen idióta. Miért? Ki tudja? Régebben nem ez volt a jellemző rájuk.

barabásildi 2018.08.08. 12:15:08

@Le a spammerekkel: Indoklás nélkül miért is hallgatnék bárkire is? Miért kellene a maga paracsnokolására megtennie bárkinek is bármit? Mégis kinek hiszi magát?

barabásildi 2018.08.08. 12:21:56

@csókolom a Miniszterelnök Úr kezit: Gondolom, egyént szeretett volna írni. Már ha megtanulta volna elsős korában ezt az egyszerű folyamatot. A bölcsészettudomány szakjait felvilágosítás céljából írom, ezzel foglalkoznak:
anglisztika
germanisztika
keleti nyelvek és kultúrák
közösségszervezés
magyar
néprajz
ókori nyelvek és kultúrák
pedagógia
pszichológia
régészet
romanisztika
romológia
szabad bölcsészet
szlavisztika
történelem

Egyik sem köldöknézegetés. Majd ha megtanult írni, talán megérti, mit takarnak.

barabásildi 2018.08.08. 12:24:38

@Almandin: Persze, akárki kerülhet utcára, ha tinktúrázni kezd. Vagy drogozni.

barabásildi 2018.08.08. 12:26:27

@Almandin: Régebben azért messze nem volt ennyi vén szipirtyó, mint most. Persze, most is vannak tisztes idősek, csak kevesebben, sajnos.

Bobby Newmark 2018.08.08. 12:44:30

@barabásildi: "Régen nem ilyenek voltak az idősek. " és "Régebben nem ez volt a jellemző rájuk."

Van egy rossz hírem: de, ez ilyen amióta világ a világ, az egyik legrégebbi sztereotípia a beszűkült, egoista, neki-minden-jár öregember/asszony.
Csak régen még gyerek voltál, és egyrészt a gyökerek is jópofiztak veled, másrészt meg nem volt annyi rálátásod a világra, hogy megállapítsd, ki a gyökér, úgyhogy azt hitted, nem azok.
Másik lehetőség, hogy isteni szerencséd volt, és nagyon sokáig elkerülted őket.

Bobby Newmark 2018.08.08. 12:46:52

@barabásildi: Harmadszor jelented ezt ki teljes bizonyossággal. Ha van statisztikai adatod, akkor most már mutasd be!
Nagy összegben mernék rá fogadni, hogy objektíve tévedsz, és csak az observer bias beszél belőled.

barabásildi 2018.08.08. 12:54:38

@Bobby Newmark: Nem, valóban nem engedtek meg régebben ennyit maguknak az emberek mondjuk egy tanárral szemben vagy egy ügyfélszolgálaton, mert szégyennek számított a balhézás. Már erény. Igen, egy-egy balhézó mindig volt, de azért a mentősöket sem verték meg rendszeresen, mint most. És ha emberekkel foglalkozna, tudná, hogy az idősek között több az ilyen akadékoskodó, mint a fiatalok között. Az én nagymamámnak még számított, mit gondolnak róla, és úgy is viselkedett. Ezeknek már nem számít semmi. Megbolondultak. Azt hiszik, ha vitát szítanak, úgy történik minden, ahogy akarják. És bizony, tényleg nem nyitja rájuk sokszor az ajtót a saját gyerekük sem. Mert vele sincsenek jóban. Sajnos, változtak a dolgok, és nem a jó irányba.

barabásildi 2018.08.08. 12:56:05

A tapasztalat beszél belőlem, sajnos. Tudja, mennyi öreg panaszkodik arra, hogy nem foglalkozik vele senki sem? Közben meg egy pokróc.

leponex 2018.08.08. 13:03:32

@barabásildi: "És abban egyetértek, hogy szakmától függetlenül hülyék. Tisztelet a kivételnek, mert természetesen köztük is vannak olyan nagyik és papik, akik mindent megtesznek a családjukért, mint a régi öregek. "

Hát persze, Ildi, mindenki hülye, csak az enyém nem.
Szipirtyó is csak a másé lehet.
Meg az is aki állat, mert szöszmötöl a bérletével, szerinted.
És természetesen a zemberek gyűlölködnek, ócsárolják, lenézik a másikat.
De jó, hogy vagy itt egy üdítő kivétel ;-)

Bobby Newmark 2018.08.08. 13:06:52

@barabásildi: Ja, csak arra próbállak rávezetni, hogy azért TŰNIK ez neked így, mert most eljut hozzád az információ, régen meg nem jutott el. Sima megfigyelői torzítás. Mielőtt messzemenő következtetéseket levonsz, illik kiszűrni...

Egyébként meg régen a szájkaraték akár halálos kimenetelű párbajokba torkolltak, szal végülis lehet, hogy tényleg kevesebb volt a gyökér, mert kiszelektálták magukat a társadalomból. De az nem akkor volt, amit te még láthattál.
Nem ártana egyébként visszahozni ezt a jó szokást, azt a faszgyökér bircát meg ezt a másik faszidiótát, a spammert már biztosan pofánlőtte volna valaki. Tökön nem, mert azt lehetetlen eltalálni náluk.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 13:23:00

@Bobby Newmark: látod szardarab, mindig kibújik belőled az "ember"... nem csodálnám, ha valaki, akivel szemben IRL megengeded magadnak azt, amit itt produkálsz, beleverné a nyakadon lévő segged abba, amit ott hordasz, ahol az emberek a sajátjukat.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 13:25:07

@leponex: hagyd a fenébe! A szövege alapján egy besavanyodott aggszűz, aki kényszerből kórházi ápolóként dolgozik.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 13:27:31

@Bobby Newmark:
"Ja, és a kurva anyádat baszd meg a ravatalon. " vajon ezt kitől idéztem, szardarab?

Bobby Newmark 2018.08.08. 13:31:55

@Le a spammerekkel: Szerencsére ekkora faszgyökerekkel, mint te, IRL nem találkozom.

Bobby Newmark 2018.08.08. 13:36:08

@Le a spammerekkel: Magadra is veheted, ha szeretnéd. Te is kiharcoltad magadnak.

Esetleg szopd ki apád faszából a véres gecit.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 13:39:31

@Bobby Newmark: nem tehetek róla, hogy mindenkiben magadat látod. Magaddal viszont sűrün találkozhatsz: például a budin, mikor osztódsz...

barabásildi 2018.08.08. 13:57:55

@Bobby Newmark: Nem, sajnos, régebben valóban nem voltak ilyen esetek ilyen gyakorisággal. És ez nem a megfigyelői torzítás miatt van így. Kérdezzem meg egy 50 körüli mentőst vagy tanárt. Most vannak nagyobb veszélyben vagy 20 évvel ezelőtt? És ez nem a megfigyelői torzításuk miatt van, hanem azért, mert egyesek valóban azt gondolják, hogy nekik bármit lehet, ha idősebbek, kiváltképpen. Persze, már Petőfi leírta Iluska nevelőmamáját, de akkoriban ez még furcsaság volt, mindenki a fiatalokkal érez együtt a műben, nem a vén döggel. Most sajnos a mentős a hibás, ha megverik. És ez nem megfigyelői torzítás, ez a valóság. Nem tudom, készültek-e szociológiai vizsgálatok ezzel a jelenséggel kapcsolatban, ha nem, éppen itt lenne az ideje. Tudja, a mentős nem beképzeli magának a verést. Nem hülye. Ahogy én sem. Jobb lenne, ha inkább paranoiás lennék, de nem vagyok. Ilyen lett a hozzáállás egymáshoz.

barabásildi 2018.08.08. 14:01:17

@Le a spammerekkel: Miért ez a modor? Azon elgondolkodott-e, hogy ez alapján a szöveg alapján magáról mit gondolhatnak? Még mindig jobb egy aggszűz, mint ami erről a mocskolódásról magáról jut eszébe az embereknek.

barabásildi 2018.08.08. 14:02:27

@Bobby Newmark: Miért kell így mocskolódni? Nem lehet kulturáltan? Nekem tud kulturáltan írni, ezeknek a csökkent értelműeknek miért nem?

barabásildi 2018.08.08. 14:06:58

@leponex: A régi öregek közé bizony nem csak az én nagymamim tartozik. Máskor próbálja értelmezni, amit olvas. Tudom, nehéz lehet, a modora alapján legalábbis túl sokat nem foghat fel a világból. Az öreg pedig nem szöszmötölt a bérletével, hanem nagyképűzött az ellenőrrel, és ócsárolta. Ez is kiderült abból, amit írtam. Mármint annak a számára, aki megtanult értően olvasni. :-)

barabásildi 2018.08.08. 14:16:01

Mondjuk az még mindig nem értem, hogy lehet különös könyvtárosnéninek nevezni egy gusztustalan vén dögöt?
Vajon mit szólna a különös könyvtárosnéni, ha János vitézzel találkozna?

""Hanem most már elég, hallja-e kend, anyjuk?
Fogja be a száját, vagy majd betapasztjuk.
Ugy merje kend Ilust egy szóval bántani,
Hogy kihullanak még meglevő fogai."

Reszkető kedvese védelmezésére
Ekkép fakadt ki a nyáj bátor őrzője;
Azután haragos szemmel fenyegetve
Az elmondottakhoz e szavakat tette:

"Ha nem akarja, hogy felgyujtsam a házát,
Meg ne illesse kend ezt a szegény árvát.
Úgyis töri magát, dolgozik eleget,
És mégsem kap száraz kenyérnél egyebet."

Na, ez a baj. Hogy eltűntek a János vitézek. És ezeknek a bunkóknak bármit lehet, legalábbis azt hiszik.
Különös könyvtárosnéni, ugye?
Ja, persze, egy pszichopata szemét, nem más. Nem arról érdeklődött, hogy mi lehet a szomszéddal, hanem azokkal száll szembe, akik életeket mentenek. Ez nem egy néni. Ez egy vén boszorka.

károly szántana 2018.08.08. 14:30:07

@Hórukk: Manhattanban jóval nagyobb az alapzaj, ezért nem hallod. Vidéken több kilométerről is meghallod, ha szirénázik egy tűzoltó vagy mentő, éjszaka pláne.

károly szántana 2018.08.08. 14:34:05

@csúti csüngőhasú tolvaj: Mentőautó mögött legalább 3 m szabad hely kell (de inkább 4), hogy a hordágyat be tudják rakni.

Bobby Newmark 2018.08.08. 14:59:40

@barabásildi: Anekdota nem elég. Abból van pro és kontra is. Statisztika kellene.

Az a megfigyelői torzítás, hogy ha 40 éve megvertek egy mentőst, akkor arról tudott a mentős, a kollégája, a kórház, meg a település, ha olvasta a helyi újságot. Ha meg most megvernek egy mentőst, másnap tele van vele az összes híradó, az összes hírportál, meg a facebook.

Ezt a kérdést CSAK objektív statisztikákkal lehet eldönteni. Az ilyen "érzésre" megállapított dolgok teljesen megbízhatatlanok.

Egyébként még lehet igaz is, mondjuk a mentőkre vonatkoztatva, mert azért a pártállamban voltak olyan erőszakszervezetek, amik felszívták az agresszív gyökereket, ahol azok kiélhették magukat. Rendőrség, honvédség, munkásőrség... Ott meg a hajlamaik mellé még hatalmat is kaptak meg vállveregetést.

Bobby Newmark 2018.08.08. 15:02:28

@barabásildi: Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Ez a seggfej belém állt, úgy, hogy igazán még el sem árulta, hogy mivel van baja.
Gondolom a vén szipirtyó az anyja. Sőt, a felesége, és magával L. Mártonnal beszélgetünk, és most sértve érzi magát, hogy élete választottját szidjuk.

lac1 2018.08.08. 16:38:43

@barabásildi:

Ezt én nem tudom, nekem három is van...

:-)

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 16:47:02

@barabásildi: miért? Mert nem érdemelsz jobbat baszodalásan. Egy ostoba, hisztis picsa kijelenti, hogy a mai öregek mind suttyó parasztok. Arra nem gondolsz, hogy esetleg veled azok és veled sem mind, csak sok, mert úgy viselkedsz, mint egy nagyképű, buta paraszt? Nem véletlenül javasoltam, hogy nézz tükörbe.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 16:49:21

@Bobby Newmark: maradjunk annyiban, hogy álljon beléd a szomszédod bicskája. Elég megnézni pár "hozzászólásodat", hogy nyilvánvaló legyen, te 3gy darab szar vagy, ami valahogy megtanult kommunikálni a neten. És eszedbe ne jusson, hogy egyenrangú lennél a South Park-béli Kula bácsival!

Bobby Newmark 2018.08.08. 17:53:38

@Le a spammerekkel: Nyilván ez szimmetrikus. Én szarembernek tartom azt, aki a saját szájbabaszott kényelmét egy embertársa élete fölé helyezi. Te azzal az emberi hulladékkal értesz egyet, úgyhogy nyilvánvalóan neked a normális értékrend a szar.

De azzal, hogy ezt leírod még hatszor, hogy hogyan gondolod, nem változik az a tény, hogy te vagy az erkölcsi trágyadomb.

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.08. 18:30:13

@Bobby Newmark: látod szardarab, még ebben sincs igazad. Az öreglánynak nem az volt a baja, amit kegyeskedtél behazudni. Neki a mentősök munkastílusával volt baja, az írásából ítélve, nem először... a többit mondanám, hogy rád bízom, de kötve hiszem, hogy a töredékével megbirkózna a hiányzó agyad.

Bobby Newmark 2018.08.08. 23:10:40

@Le a spammerekkel: Zajon rinyálni kényelmi kérdés. Te hazudsz, te szarfaszú köcsög.

Hórukk 2018.08.08. 23:31:04

@károly szántana: Ebben lehet némi igazság, de a sziréna hangját nyilván úgy választották meg, hogy ne simuljon bele az utcák alapzajába. Ráadásul én a filmekben hallható állandó new yorki szirénázás és a valóság különbségét emeltem ki. Néha persze ott is szirénáztak és az jól hallható volt.

leponex 2018.08.09. 07:04:24

@barabásildi: valahol azért megértem a bloggert. Is. Egy kis figyelmetlenség, és máris a zabtarisznyát tölti a kommer is ...
:((

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.08.09. 07:06:17

@Bobby Newmark: hazudós szardarab voltál, vagy, leszel és ezen semmit sem változtat az állandó mocskolódásod. Anyádat sajnálom kicsit, hogy téged kapott gyerek helyett.

leponex 2018.08.09. 07:10:51

@barabásildi: de igaza van, maradjunk a költőinknél...

"TANÍTÁSOK

...Ti mégse hallgassatok a szörnyülködőkre
És meg ne vessétek őket:
Mindannyian és egyformán
Testvéreim vagytok.

2

Ti jók vagytok mindannyian,
Miért csinálnátok hát a rosszat?

Néha úgy vagytok a rosszal,
Mint az ópiumot szívó a pipájával.
Ameddig csak tart a mámor, gyönyörűséggel telik meg,
Aztán pedig irtózik önnönmagától is.
Mert miért isztok pálinkát tej helyett?
Hisz anyátok teje sose válik pálinkává.

Ti jók vagytok mindannyian,
Hisz mindnyájan örültök a jónak
S fontoljátok meg amit mondok:
Nem sánta az, aki
Együtt lelkendezik a csúszkálókkal."

Bobby Newmark 2018.08.10. 16:49:32

@Le a spammerekkel: Hehe, úgy, hogy csak igazat mondtam. Mehehe.
süti beállítások módosítása